Kiedy składasz zamówienie na naszej stronie internetowej, zobowiązujesz się do zakupu przedmiotów z tego zamówienia w cenie podanej w chwili zakupu, wliczając w to ewentualne opłaty za dostawę, podatki i cła.
Twoje zamówienie podlega naszej akceptacji i może być wstrzymane z różnych powodów, takich jak niekwalifikowalność, niemożność potwierdzenia autoryzacji płatności, podejrzenie oszustwa, ograniczenia wysyłki i dostępność produktów*.
* zgodnie z przepisami prawa, zastrzegamy sobie prawo do anulowania całego zamówienia lub jego części w przypadku braku dostępności produktu w magazynie, pomimo wcześniejszej informacji na stronie internetowej o jego dostępności. W takim przypadku będziemy zobowiązani do niezwłocznego powiadomienia klienta o anulowaniu zamówienia lub jego części oraz do zwrócenia wszelkich opłat związanych z anulowaną częścią zamówienia.
Powiedzenie zamówienia
Twoje zamówienie zostanie potwierdzone dopiero po otrzymaniu powiadomienia od nas. Żadne przedmioty przechowywane w koszyku lub liście życzeń nie będą rezerwowane i mogą być zakupione przez innych klientów.
Posh Paws wybiera InPost, DPD oraz DHL jako partnerów do dostarczania Twojego zamówienia. Zostaniesz poinformowany, kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, za pośrednictwem wiadomości e-mail, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. W tej wiadomości potwierdzającej wysyłkę znajdziesz również kod śledzenia, który umożliwi śledzenie Twojego zamówienia.
Staramy się wysyłać wszystko w ciągu 24-48 godzin (z wyjątkiem weekendów i świąt) po otrzymaniu Twojego zamówienia. Jeśli zamówiłeś/aś przedmioty personalizowane, takie jak identyfikatory, które wymagają grawerowania, lub produkty z personalizacją w postaci inicjału, mogą wymagać od 3 nawet do 12 dni roboczych na wysłanie Twojego zamówienia. Czasami wysyłka zamówienia może Nam zająć więcej dni niż 2 dni robocze, dlatego każdy produkt ma swój indywidualny czas dostawy, który konsument może zobaczyć przy oglądanym produkcie.
Jeśli konsument zamówił kilka produktów, z których każdy ma różny termin dostawy, zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki zgodnie z najdłuższym terminem dostawy spośród wszystkich zamówionych produktów. Innymi słowy, czas wysyłki całego zamówienia będzie uzależniony od produktu, który będzie dostępny najpóźniej.
Produkty, które są szyte przez marki na bieżąco dopiero są akceptowane po Twojej płatności – czas takiej dostawy to 5-15 dni roboczych, z wyłączeniem weekendów, świąt oraz urlopów firmy. W takim wypadku jeśli taki produkt jest częścią zamówienia, całość zamówienia otrzymasz jedną przesyłką w terminie wskazanym wyżej. Jeśli zależy Ci na produktach, które są dostępne wysyłkowo w szybszym terminie i nie chcesz czekać na całość do 15 dni roboczych – musisz zapłacić za kolejną wysyłkę.
Czas dostawy zależy od Twojej lokalizacji. Jeśli znajdujesz się w Polsce, przesyłki zazwyczaj trwają 2-3 dni. Dla reszty UE zazwyczaj trwa to 3-8 dni.
Czy Twój kraj docelowy nie jest dostępny do wysyłki? Prosimy o przesłanie nam e-maila na adres kontakt@poshpaws.pl, a zobaczymy, co możemy dla Ciebie zrobić!
Jeśli paczka nie może być dostarczona, klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie pierwotne, zwrotne lub ponowne opłaty za dostawę. Posh Paws nie ponosi odpowiedzialności za niepowodzenie lub opóźnienie dostawy z przyczyn poza naszą kontrolą.
Zamówienia składane poza naszymi zwykłymi godzinami pracy (od 11:00 do 19:00) po przekroczeniu godziny cut-off i/lub w dniu świątecznym zostaną uznane za złożone w pierwszym dniu roboczym następującym po dacie złożenia zamówienia.
Zastrzegamy sobie prawo do nałożenia opłaty za ponowną dostawę, jeśli Twoje zamówienie nie zostanie przyjęte pod adresem dostarczonym nam w potwierdzonej dacie.
My, Posh Paws, nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli jakiekolwiek paczki nie zostaną dostarczone lub się zgubią, jest to odpowiedzialność firmy kurierskiej, dlatego musisz złożyć reklamację u nich.