REGULAMIN
Regulamin sklepu internetowego poshpaws.pl określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
§ 1 Definicje
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy POSH PAWS prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://poshpaws.pl
Sprzedawca – Ewelina Moroz przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Ewelina Moroz POSH PAWS, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5862313596, REGON:366321410, 81-462 Gdynia.
§ 2 Kontakt ze sprzedawcą
Adres e-mail: kontakt@poshpaws.pl
Telefon: 535 110 714
§ 3 Wymogi techniczne
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
• urządzenie z dostępem do Internetu
• przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 Zakupy w sklepie
1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 Płatności
1.Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
a. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Nr konta: 72 1020 3639 0000 8502 0164 5720
Dane do przelewu: Ewelina Moroz
b. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24 – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://przelewy24.pl.
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
Spółka PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935; kapitał zakładowy w wysokości 4 500 000,00 zł; NIP 7792369887, REGON 301345068.
2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
1.1. Sklep internetowy (dalej zwany “Sklepem”) przyjmuje zamówienia od klientów zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym regulaminie.
1.2. Klient zobowiązuje się do dokonywania płatności za zamówienia zrealizowane w Sklepie zgodnie z podanymi metodami płatności.
1.3. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień, które są opłacane przez zagraniczne konta bankowe lub konta takie jak Revolut, w przypadku gdy klient nie pokrywa prowizji związanej z taką transakcją.
1.4. Odmowa realizacji zamówienia ze względu na brak pokrycia prowizji dotyczy również innych rodzajów kont, które mogą generować dodatkowe opłaty w przypadku transakcji zagranicznych, o ile nie zostaną one pokryte przez klienta.
1.5. Odmowa realizacji zamówienia ze względu na nieopłacenie prowizji leży w interesie Klienta jako kupującego, ponieważ pozwala na uniknięcie ewentualnych dodatkowych kosztów związanych z zagranicznymi transakcjami lub opłatami generowanymi przez określone rodzaje kont.
1.6. Klient zobowiązuje się do pokrycia pełnej deklarowanej kwoty zamówienia, bez potrącania dodatkowych opłat czy prowizji, które mogą wynikać z wyboru określonej metody płatności.
1.7. W przypadku odmowy realizacji zamówienia z powodu braku pokrycia prowizji, Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia lub przedłożenia klientowi alternatywnych metod płatności.
Postanowienia końcowe
2.1. Niniejszy zapis regulaminu ma na celu ochronę zarówno Sklepu, jak i Klienta przed nieprzewidzianymi kosztami związanymi z płatnościami zagranicznymi lub dodatkowymi opłatami generowanymi przez określone rodzaje kont.
2.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapisu regulaminu w dowolnym czasie i bez wcześniejszego powiadomienia Klienta. Aktualizacje regulaminu będą publikowane na stronie internetowej Sklepu.
2.3. Klient zobowiązuje się do zapoznania się z obowiązującym regulaminem przed złożeniem zamówienia. Kontynuowanie korzystania z usług Sklepu po wprowadzeniu zmian w regulaminie oznacza akceptację nowych postanowień.
§ 6 Realizacja zamówienia
1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
4. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność u kuriera, zamówienie będzie przekazane do realizacji po jego potwierdzeniu (klikniecie w link). Niepotwierdzenie takiego zamówienia skutkuje jego anulowaniem po upływie 7 dni.
5. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
6. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
a. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
8. Kupujący może odebrać towar osobiście po uprzednim kontakcie.
9. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów oraz procedurę zwrotów, wymiany i reklamacji w sklepie internetowym POSH PAWS.
2. Odstąpienie od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem postanowień §8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
a. w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru,
b. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,
c. zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w §2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
3. Zwroty i wymiana towaru
- W przypadku chęci zwrotu lub wymiany towaru, Konsument zobowiązany jest do załączenia następujących dokumentów:
a. Oryginału dokumentu sprzedaży.
b. Wypełnionego formularza zwrotu, który dostępny jest do pobrania na stronie sklepu internetowego POSH PAWS.
- Przy zwrocie towaru, należy zwrócić uwagę na staranne zapakowanie go w oryginalne opakowanie wraz z metkami, prezentami, smaczkami, podziękowaniami, oraz w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu do sklepu POSH PAWS.
- W przypadku zamówień i paczek zawierających prezenty, wszelkie dodatki, upominki lub inne gratisy dołączone do zamówienia muszą zostać zwrócone wraz z zakupionymi towarami. W przypadku niezwrócenia tych elementów, sklep zastrzega sobie prawo do odliczenia odpowiedniej kwoty zwracanej za prezenty oraz podziękowania.
- Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jedynie za zwracany towar, przy czym koszty przesyłki zostaną odliczone.
- Koszty zwrotu przesyłki leżą po stronie Konsumenta.
- Sklep POSH PAWS nie przyjmuje zwrotów wysłanych do Showroomu za pobraniem.
- Sklep POSH PAWS nie odbiera zwrotów nadanych do Paczkomatów.
- Zwracany towar musi posiadać ORYGINALNE METKI I OPAKOWANIA – inaczej sklep nie przyjmuje zwrotów. Zerwanie bandany, metek, plomb jest równoznaczne z używaniem towaru.
- Konsument nie może zwrócić towarów tj: kosmetyki, przysmaki, karmy ze względów sanitarnych.
- Sklep POSH PAWS nie przyjmuje zwrotów towarów, które wykazują oznaki użycia, takie jak obecność sierści na produktach, zapach świadczący o użytkowaniu produktu, zerwane lub uszkodzone metki itp. Zwrot takiego towaru zostanie odrzucony, a Konsument będzie zobowiązany do pokrycia kosztów odesłania towaru do siebie.
- Prosimy o zachowanie odpowiedniej ostrożności i dbałości o produkty podczas korzystania z nich przed ewentualnym zwrotem.
- Ten punkt ma na celu ochronę zarówno sklepu POSH PAWS, jak i innych Konsumentów, zapewniając, że produkty zwracane są w nienaruszonym stanie i nadają się do dalszej sprzedaży.
- Zastrzegamy sobie prawo do oceny stanu zwracanego towaru i podejmowania decyzji odnośnie jego przyjęcia lub odrzucenia w oparciu o powyższe kryteria.
- Sklep POSH PAWS dołoży wszelkich starań, aby zamówiony towar był przekazany Konsumentowi zgodnie ze złożonym zamówieniem i w nienaruszonym stanie.
- Sklep POSH PAWS zastrzega sobie jednak prawo do weryfikacji zamówienia oraz kontaktu z Konsumentem w celu potwierdzenia szczegółów zamówienia przed wysyłką.
5. Korespondencja dotycząca zwrotów, wymiany i reklamacji
Wszelką korespondencję dotyczącą zwrotów, wymiany lub reklamacji należy kierować na adres: POSH PAWS Moroz Ewelina ul. Jagiełły 1A/8, 11-400 Kętrzyn
6. Postanowienia końcowe
-
- Sklep internetowy POSH PAWS zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie, o ile nie narusza to praw Konsumenta.
- W przypadku wprowadzenia zmian w regulaminie, zmodyfikowana wersja zostanie opublikowana na stronie sklepu internetowego POSH PAWS i wejdzie w życie po upływie 14 dni od daty publikacji.
- Konsument jest zobowiązany do zapoznania się z treścią regulaminu przed dokonaniem zakupu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
d. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
e. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
f. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
g. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
h. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 9 Reklamacje
1. Sklep oświadcza, że dostarczane Towary są oryginalne i bez wad. Sklep ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową na zasadach określonych w szczególności w przepisach Ustawy o prawach konsumenta oraz poniżej.
2. Sklep może dokonać wymiany w miejsce naprawy lub naprawy w miejsce wymiany, jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sklepu.
3. Sklep może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową, jeżeli zarówno naprawa jak i wymiana Towaru będzie niemożliwa lub wiązać się będzie z nadmiernymi kosztami dla Sklepu. W takiej sytuacji Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, o którym mowa w ust. 4 poniżej.
4. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny Towaru lub odstąpieniu od umowy, gdy:
1) Sklep odmówił dokonania naprawy lub wymiany albo nie doprowadził Towaru do zgodności w rozsądnym czasie od chwili złożenia reklamacji oraz bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
2) mimo naprawy lub wymiany Towar nadal pozostaje niezgodny z umową;
3) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.
5. Klient może odstąpić od umowy tylko w przypadku, gdy niezgodność Towaru z umową jest istotna.
6. Reklamacja lub żądanie doprowadzenia Towaru z umową, z wyjątkiem Towaru odebranego i opłaconego w księgarni, może zostać złożona:
1) pocztą – na adres wskazany w ust. 7 poniżej,
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@poshpaws.pl.
7. W celu zgłoszenia reklamacji lub żądania doprowadzenia Towaru do zgodności z umową Klient może skorzystać z formularza przygotowanego przez Sklep. Pobierz formularz.
8. W przypadku złożenia reklamacji lub żądania doprowadzenia Towaru do zgodności z umową, o którym mowa w ust. 6 powyżej, Klient niezwłocznie odsyła reklamowany Towar na poniżej wskazany adres, z dopiskiem „Reklamacja”.
POSH PAWS Moroz Ewelina, ul. Jagiełły 1A/8, 11-400 Kętrzyn
10. Sklep dokonuje zwrotu kosztów nadania przesyłki zawierającej reklamowany Towar na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu.
11. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne i wymagają uzupełnienia, przed rozpoznaniem reklamacji Sklep zwróci się do Klienta o uzupełnienie braków we wskazanym zakresie.
12. Reklamacje Klienta są rozpatrywane przez Sklep w terminie 14 (czternaście) dni od daty otrzymania reklamacji przez Sklep. Nie uchybia to obowiązkom Sklepu związanym z odpowiedzialnością za zgodność Towaru z umową.
13. Jeżeli Sklep uzna żądanie Klienta to:
a) w przypadku żądania doprowadzenia Towaru do zgodności z umową – Sklep dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili otrzymania żądania i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
b) w przypadku odstąpienia od umowy – Sklep zwraca Klientowi cenę za zakupiony Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania;
c) w przypadku obniżenia ceny – Sklep zwraca Klientowi kwotę należną z tytułu obniżenia ceny niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
14. Istnieje również możliwość zaoferowania przez Sklep innego Towaru w zamian za Towar reklamowany, w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale zgoda na jego wysłanie wymaga potwierdzenia przez Klienta w drodze e-mailowej przyjęcia takiej propozycji.
15. W sytuacji, gdy przedmiot reklamacji stanowią gry komputerowe oraz programy multimedialne, które posiadają klucz aktywacyjny, istnieje możliwość, w celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej, zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do producenta, który drogą elektroniczną wyśle Klientowi informację o przyczynach powstałej usterki. Uzyskaną w ten sposób informację
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
9. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
10. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
11. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
12. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10 Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
• umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
• ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
• prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
a. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
b. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
c. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
. dostępu do swoich danych osobowych,
a. ich sprostowania,
b. usunięcia,
c. ograniczenia przetwarzania,
d. żądania przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
e. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 Zastrzeżenia
1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
5. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
§ 12 Postanowienia dotyczące kupujących niebędących konsumentami
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
3. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.