Prosimy zauważyć, że spersonalizowane przedmioty dla Twojego psa, nie podlegają wymianom i zwrotom.
Niektóre rodzaje produktów nie podlegają wymianom, takie jak produkty nietrwałe (takie jak jedzenie), produkty niestandardowe (takie jak specjalne zamówienia lub spersonalizowane przedmioty) oraz produkty do pielęgnacji osobistej (takie jak produkty do pielęgnacji).
Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania lub obawy dotyczące konkretnego produktu.
Na zgłoszenie i wysyłkę produktów do wymiany konsument ma 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Po tym terminie nie ma możliwości wymiany.
Po zaakceptowaniu prośby o wymianę – wymienimy Twój przedmiot w naszym systemie, a następnie odeślemy go do Ciebie. Wymianę możesz zrobić tylko i wyłącznie na ten sam produkt w innym rozmiarze, wymiana nie polega na całkowitej zamianie produktu. Wymiany można dokonać jeden raz z paragonem – kolejne będą zobligowane do złożenia nowego zamówienia i uiszczenia opłat.
Jeśli chcesz wymienić produkt na zupełnie inny – złóż nowe zamówienie.
Adres wysyłki:
Posh Paws Luxury Pet Essentials
Jagiełły 1a/2
11-400 Kętrzyn
Koszt wymiany odesłania do butiku oraz koszt ponownego nadania przesyłki pokrywa kupujący.
Po otrzymaniu płatności za ponowną wysyłkę – paczka zostanie spakowana w terminie zgodnym z regulaminem oraz wysłana dopiero po zaksięgowaniu płatności.
Czas na wymianę
Sklep Posh Paws ma 5 dni roboczych na wysłanie produktu po zaksięgowaniu płatności za przesyłkę.
Twoim obowiązkiem jest wysłać nam stosowne oświadczenie na adres e-mail: kontakt@poshpaws.pl przed odesłaniem wymiany na adres butiku, po Naszej akceptacji możesz przystąpić do wysyłki. To samo oświadczenie dołącz do paczki w formie drukowanej.
Sklep POSH PAWS nie przyjmuje paczek wysłanych do Butiku za pobraniem.
Sklep POSH PAWS nie odbiera paczek nadanych do Paczkomatów.