Skip to content
Odwiedź Nasz stacjonarny butik od 1 czerwca - Kętrzyn, ulica Jagiełły 1A/2.

ZWROTY I WYMIANY

Kupując w sklepie internetowym POSHPAWS.pl mają Państwo możliwość Odstąpienia od umowy sprzedaży (czyli ZWROTU), w przypadku gdyby nie spełniał on Państwa oczekiwań – poza przysmakami, karmą i kosmetykami – ze względów sanitarnych. Jest to możliwe w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu  wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem.

Wysyłając jednak towar, który chcielibyście Państwo zwrócić lub wymienić, prosimy o załączenie:
oryginału dokumentu sprzedaży
• wypełnionego formularza zwrotu (pliki do pobrania poniżej)
• zwrócenie uwagi na staranne zapakowanie towaru w oryginalne opakowanie wraz z metkami oraz w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu do naszego Sklepu POSH PAWS

Koszty zwrotu – przysyłka – leżą po Państwa stronie (REGULAMIN).

NIE przyjmujemy zwrotów wysłanych do Showroomu za pobraniem.

Nie odbieramy zwrotów nadanych do Paczkomatów.

Ze strony POSH PAWS dołożymy wszelkich starań, by zamówiony towar był przekazany do Państwa zgodnie ze złożonym zamówieniem i w nienaruszonym stanie. Mamy jednakże nadzieję, że zakupy, które Państwo robicie są przemyślane.

Wszelką korespondencję dotyczącą zwrotów, wymiany lub reklamacji prosimy kierować na adres:
POSH PAWS
Moroz Ewelina
ul. Jagiełły 1A/8, 11-400 Kętrzyn

Szczegóły dotyczące ZWROTU, WYMIANY i REKLAMACJI
produktów znajdują się w REGULAMINIE SKLEPU.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt: kontakt@poshpaws.pl
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejmy Państwa wątpliwości – POSH PAWS.

Pliki do pobrania

1. Formularz reklamacyjny
2. Formularz oświadczenia o rezygnacji z zakupu (zwrotu)